Drobny prezent dla wnuków w wieku studenckim

NIECH ŻYJE POKOLENIE CARRERA!
CARRERA, znane i uwielbiane na całym świecie okulary ten sezon witają hasłem ‚After All No Regrets’, czyli ‚Niczego nie żałuj’. Pokolenie CARRERA ma wciąż wiele do powiedzenia, a nowa kampania, jej niesamowite zdjęcia i nowe video opowiadają historię młodych ludzi pełnych pasji, którzy wiedzą czego chcą od życia
i nie żałują niczego.
Pokolenie CARRERA to pewni siebie ludzie, którzy wolą kreować trendy niż za nimi podążać. Według nich warto żyć przede wszystkim dla chwil, których jeszcze nie przeżyłeś, rzeczy, których nie zrobiłeś. To pokolenie zwykło mawiać „AFTER ALL, NO REGRETS” – Niczego nie żałuj!
Nowa kampania marki prezentuje ekscytujące, często zabawne sytuacje pokolenia CARRERA,
w których oczywiście jedna z głównych ról należy do okularów. CARRERA w sezonie wiosna-lato 2012 to przede wszystkim feeria żywych barw i oryginalne modele sprawdzające się w każdych warunkach. To przewodnik jak żyć, by chwytać każdy moment. Kampania to także video, w której młodzi ludzie opowiadają, jak przejść przez życie, by niczego nie żałować. To prawdziwy manifest hasła „AFTER ALL, NO REGRETS”, a dzięki przesłaniu jakie niesie, jest też czystą deklaracją filozofii marki. Nowa kampania przedstawia sytuacje, które tworzą swoistą listę „rzeczy do zrobienia” dla pokolenia CARRERA.
CARRERA to międzynarodowa marka, projektująca modne i kultowe oprawki oraz okulary przeciwsłoneczne. Zakorzeniona w świecie sportu, aktualnie jest także jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek okularów, które zdominowały rynek mody. Skierowana do młodych ludzi potrafiących czerpać z życia „pełnymi garściami”. Do pasjonatów, którzy wiedzą, że warto wierzyć w marzenia, a ich spełnienie jest zależne tylko od nas samych. Nie ma rzeczy niemożliwych, istnieją wyłącznie marzenia, które oczekują na realizację!
Kolekcja okularów przeciwsłonecznych i oprawek okularów korekcyjnych CARRERA jest produkowana i dystrybuowana przez grupę Safilo.