Każdy Playboy ma swego Króliczka, a Króliczek co roku ma nowy samochód…

Każdy Playboy ma swego Króliczka, a Króliczek co roku ma nowy samochód…

Magazyn dla Panów o Paniach po raz kolejny zaprezentował najbardziej seksowne samochody roku. Na tegorocznej ekskluzywnej gali – Samochód Roku Playboya, nie mogło oczywiście zabraknąć legendarnych króliczków i pokazów damskiej bielizny.

Samochodem roku Playboya 2011 został Rolls-Royce Goust. –  Ale w Pałacyku Zamoyskich, oprócz pięknych samochodów można było podziwiać wyjątkowy pokaz mody bielizny utrzymany w konwencji retro. W pokazie inspirowanym m.in. sztuką BURLESKI wystąpiły najpiękniejsze polskie modelki i tancerki. Połączenie kontrowersyjności i elegancji tak można by podsumować stylizacje przygotowane przez firmę Li Parie, dystrybutora bielizny dla którego główną inspiracją jest piękno kobiecego ciała. Partnerem pokazu była marka biżuteryjna BY DZIUBEKA oraz firma obuwnicza KAZAR, które swoimi dodatkami podkreśliły zmysłowość modelek. Intrygująco mieniąca się biżuteria oraz wysokie obcasy to przecież jedne z atrybutów świadomej własnego sex appeal’u kobiety…

O fryzury modelki zadbał zespół stylistów luksusowej marki kosmetyków do włosów ALTERNA a makijaże wykonali najlepsi wizażyści selektywnej marki kosmetyków Rouge Buny Rouge, dostępnej wyłącznie w perfumeriach Dougas. –  Oprócz zmysłowej bielizny zaprezentowano również coś dla panów czyli kolekcję smokingów firmy CRUX., której twarzą został sam Mateusz Ziółko. Smokingi przeznaczone są dla mężczyzn dynamicznych, którzy oczekują od siebie pasma sukcesów, zarówno w życiu zawodowym jak również osobistym – …bo sukces ma wiele twarzy. Na nocnej scenie wystąpił zespół „DZIEWCZYNY”‚, znany m.in. z programu X FACTOR. –  A menu dla stołecznych playboy-ów przygotował sam mistrz kuchni Robert Sowa.

Samochodem roku PLAYBOYA 2011 został Rolls-Royce Ghost

Piękny, monumentalny, dostojny, prestiżowy. Słowa luksusowy nie ma sensu używać, bo firma Rolls-Royce od dziesięcioleci słowo to symbolizuje. Rolls-Royce Ghost to samochód, którego nazwano „baby Rolls”, żeby odróżnić go od modelu Phantom. Zastanawiamy się, jakie to wspaniałe „dziecko”, które ma 5,4 metra długości, motor o mocy 570 KM i rozpędza się do 100 km/h w… 4,9 sekundy, mimo wagi rzędu 2,3 tony. Jury Samochodu Roku PLAYBOYA 2011 nie miało wątpliwości, że każdy chciałby je adoptować.

POZOSTAŁE KATEGORIE:

Luksus i sport – Audi A7

Przewaga dzięki technice – to reklamowy slogan Audi. Dlaczego więc jury Samochodu Roku Playboya nie zdecydowało się przyznać wyróżnienia firmie w kategorii „Na szczytach technologii”. No właśnie! Otóż dlatego, że od pewnego czasu Audi wszystkie swoje modele, które mają „przewagę dzięki technice” przyodziewa w tak fenomenalnie piękne karoserie, że samochody z Ingolstadt kupuje się na oko. „Ciała” nowych Audi są dynamiczne, wysportowane, luksusowe i seksowne. Model A7 – minuzyna i coupe w jednym – jest ich najlepszych przedstawicielem.

Auto dla dziewczyny playboya – Opel Meriva

Dziewczyn playboyów jest tyle ilu samych playboyów (a więc mamy nadzieję, że sporo). A każda z nich jest inna. Dotychczas w tej kategorii premiowaliśmy auta małe i niepraktyczne, ale dobrze wyglądające. Tym razem postanowiliśmy zostać przy dobrym wyglądzie, ale nie rezygnować z praktyczności. Wszak dziewczyny, także te spotykające się playboyami, to na co dzień raczej zapracowane osóbki. Potrzebują auta ładnego i funkcjonalnego oraz nowoczesnego. Wybór mógł być tylko jeden – Opel Meriva.

Auto z seksem – Nissan Juke

Moment rezygnacji z tradycyjnie pojmowanej segmentacji był jednym z najlepszych momentów w historii Nissana. Po co robić coś takiego samego jak konkurencja, kiedy można robić coś, co konkurencja będzie potem w pośpiechu (a więc nieudolnie) kopiować? Sukces Qashqaia udowodnił, że to dobra droga. A teraz mamy Juke’a – fantastyczne małe autko do miasta, żeby zadać szyku, przemieszczać się z klasą i przyciągać wzrok. Seksowne autko – te słowa same cisną się na usta, kiedy patrzy się na Juke’a. Innych propozycji do tej kategorii nawet nie braliśmy pod uwagę.

Auto na co dzień – Citroen C4

Pytanie jakie powinno być auto na co dzień członkowie jury Samochodu Roku Playboya zadają sobie od lat. I od lat znajdujemy na nie różne odpowiedzi. W zależności od aury (gdy np. pada śnieg), nastroju (gdy jest np. bardziej „testosteronowy”) czy planów (jedziemy do miasta, czy na wyprawę w Bieszczady) potrafimy na co dzień wybrać małe miejskie autko albo dużego pick-upa. Tym razem z wyborem nie było problemu: Citroen C4 został zaakceptowany przez wszystkich, jako samochód jednocześnie zaawansowany technologicznie, wygodny, praktyczny i bardzo ładny. Taki idealny… na co dzień.

Auto na każdą drogę – BMW X3

Na każdą należy rozumieć dosłownie: NA KAŻDĄ. O ile do poprzedniej generacji BMW X3 można się było przyczepić, że to auto raczej na asfalt niż na bezdroża, w nowym X3 na sarkanie nie ma miejsca. To jedyny SUV, który jeździ jak pojemne kombi po zakrętach, a gdy zjedzie z utwardzonej drogi, radzi sobie bez zarzutu. Do tego jest wzorcowo wręcz luksusowy, a tym samym nadaje się również na drogę do teatru. Jest pojemny: droga na zakupy będzie w nim przyjemnością. Fantastyczna propozycja dla tych, którzy lubią czuć radość z jazdy, a nie lubią rezygnować z funkcjonalności, komfortu i klasy.

Znak czasów – KIA Sportage

Kia? I to też jest Kia? Wielu wciąż nie dowierza przyglądając się kolejnym modelom koreańskiej marki. Skok technologiczny jaki wykonała firma budzi wielki podziw. Ale postęp jeśli chodzi o design jest jeszcze bardziej godny uwagi. Cee’d, potem Venga, teraz Sportage. Tych aut już nie kupuje się dlatego, że są konkurencyjne cenowo i niezawodne (7 lat gwarancji), ale właśnie dlatego jak wyglądają (i jeżdżą). Stąd nagroda „Znak czasów” – Kia, wraz z jej najnowszym dzieckiem, Sportagem, jest symbolem konsekwentnego postępu, parcia do przodu. W tej firmie o kryzysie nie słyszano.

Auto dla młodego playboya – Chevrolet Orlando

Nie wszystkie modele Chevroleta są lubiane przez młodych. Firma dostrzegła to i postanowiła zmienić. Najpierw angażując się w serię wyścigową WTCC, potem robiąc auta oparte na kultowych przodkach (Camaro). Wreszcie – to najważniejsze – zdecydowała się zacząć projektować samochody, które swą funkcjonalnością (i ceną) zachwycą dojrzalszych, a designem przyciągną młodszych. Pierwszym przedstawicielem jest właśnie Orlando. jury Samochodu Roku Playboya postanowiło docenić rozpoczęcie marszu w dobrym kierunku.

Styl i piękno – Hyundai Veloster

Mały, a więc pewnie niepraktyczny. Mamy go! To zaleta, nie wada! W czasach, w których liczba singli rośnie nawet w tak tradycyjnych krajach jak Polska, auta, które doskonale wyglądają są tymi, które najskuteczniej przyciągają uwagę. Dlatego nie można wymagać, żeby wszystko co ma cztery koła, spełniało każde wymaganie: było i ekonomiczne, i ekologiczne, i pojemne, i sportowe. Co jest do wszystkiego, to jest do niczego. A przecież dla tak wielu liczy się styl i piękno. A te uosabia Hyundai Veloster.

Auto dla twardziela – Jeep Grand Cherokee

Myślisz: twardziel, mówisz: Jeep. Przynajmniej w motoryzacji jest to jasne i nie wymaga udowadniania. Jeepy powstały jako auta dla wojska i do dziś, mimo że w takim Grand Cherokee mnóstwo jest luksusu dla najbardziej wybrednych, trzymają poziom wytrzymałych i nieustępliwych w pokonywaniu przeciwności maszyn. Nowy Grand Cherokee jest godnym spadkobiercą wszystkich swoich przodków, dziś kultowych. W tym samochodzie można odkryć drzemiące gdzieś głęboko pokłady dzikości, fantazji i męskości.

Auto dla rodziny playboya – Mazda 5

Jedna z bardziej kontrowersyjnych kategorii. No bo jak to, playboy i rodzina? A tak! W jury Samochodu Roku Playboya zasiada 6 mężczyzn, o łącznym przychówku w liczbie kilkunastu pociech. A żaden z nas nie ma się za staruszka, któremu tylko kapcie, ziołowa herbatka i fotel bujany w głowie. Playboy, który rodzinę ma, potrzebuje przewieźć ją bezpiecznie i komfortowo. A przy tym ważne, żeby pojazd wyglądał dobrze. Takim pojemnym wehikułem godnym playboya i jego rodziny jest Mazda 5 – bez wątpienia!

Auto stworzone z pasji – Saab 9-5

Pogłoski o mojej śmierci są mocno przesadzone – powiedział Mark Twain. Kiedy przeżywający kłopoty koncern GM postanowił pozbyć się szwedzkiego Saaba okazało się, że użytkownicy marki zaczęli protestować. Przez kilka miesięcy firma znajdowała się w zawieszeniu, aż wreszcie – ze Wschodu – nadszedł ratunek. Niedowiarki nie wierzyli, że to się może dobrze skończyć. Ale miny im zrzedły, kiedy na rynek trafił nowy, flagowy Saab 9-5. Fantastyczny samochód, któremu życzymy powodzenia, by podniósł Saaba, firmę stworzoną z pasji i mającą rzesze pasjonatów, którzy swoje przywiązanie potrafili przekuć w działanie.

Na szczytach technologii – Infiniti M

Nie da się ukryć, że o laur w kategorii „Na szczytach technologii” walczyło najwięcej firm. Samochody elektryczne, hybrydowe, półhybrydy, zero emisji – te hasła zaprzątają głowy inżynierom. Niestety, w jury Samochodu Roku Playboya za dużo jest „petrolheads”, czyli tych, w których żyłach płynie benzyna zamiast krwi, żebyśmy pochylali się nad prądem każdego roku. Postanowiliśmy docenić markę, która choć powstała jako niszowa, w błyskawicznym tempie doszlusowuje do niemieckiej konkurencji z najwyższej półki. Postęp Infiniti robi kolosalne wrażenie. A samochody – na czele z modele M – są imponujące.

Luksus na każdą drogę – Range Rover Evoque

Być może jest tak, że żeby się naprawdę pokazać z najlepszej strony, trzeba wcześniej zebrać cięgi? Land Roverowi nie wiodło się najlepiej. Modele marki były poprawne, nie zniechęcały, ale i nie zachwycały. Wtedy pojawiły się pierwsze informacje, że koncern ma zamiar zaskoczyć wzornictwem. No i stało się – na widok prototypowego Range Rovera Evoque’a tysiącom odwiedzającym targi w Paryżu opadły szczęki. A kiedy jeszcze okazało się, że wersja produkcyjna nie będzie się diametralnie różnić pasjonatów ogarnęła pełnia szczęścia. Jury nie mogło nie docenić tego zjawiskowego SUV-a.

 

JURY SAMOCHODU ROKU PLAYBOYA 2011

Włodzimierz Zientarski (przewodniczący Jury) – Chyba nie ma auta, którym by nie jeździł i o którym nie byłby w stanie wyrazić swojej fachowej opinii. Twórca popularnych programów telewizyjnych, ale co najważniejsze – człowiek, któremu można zaufać w sprawach motoryzacji.

Andrzej Borowczyk – Komentator Formuły 1 w Polsacie i Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC) w TV4. Jedyny polski dziennikarz posiadający stałe akredytacje obu serii. Od kilkunastu lat uczestniczy w organizacji Rajdu Polski. Jego marzenie się spełniło, kiedy Polski został rundą mistrzostw świata. W jury od pierwszej edycji plebiscytu.

Krzysztof Hołowczyc – Rajdowy mistrz Europy, trzykrotny mistrz Polski, ostatnio kierowca Orlen Team, który bierze udział w Rajdzie Dakar. Dzięki niemu dyskusje w czasie obrad nabierają rajdowego tempa i temperatury.

Rafał Jemielita – Dziennikarz PLAYBOYA. Specjalista od wszystkiego co ma silnik. Uwielbia pustynne (i nie tylko) rajdy, publikował relacje z kilkuset takich imprez. Znany z ciętego dowcipu i ekranu TVN Turbo, gdzie współprowadzi program „Automaniak”

Andrzej Koper – Spec nad spece, bo z motoryzacją ma wyłącznie kontakt bezpośredni. Tak jest od zawsze. Kiedyś stawał na najwyższym podium Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski (aż pięciokrotnie). Potem swoje życie także związał z samochodami – jest warszawskim dealerem Subaru.

Marcin Klimkowski (sekretarz Jury) – Dziennikarz PLAYBOYA. Pasjonat motoryzacji. Samochody traktuje z czcią i uwielbieniem – ma do nich zdecydowanie emocjonalny stosunek. Współprowadzi motoryzacyjny program „Autonomia” na antenie Polsat Play.

 

dodajdo.com

Tags: , , ,

Dodaj komentarz

Stretch Marks Removal
Best Eye Cream
Stretch Mark Cream
Dark Circles Under Eyes
how to get rid of dandruff
Skin Id Reviews
Does Murad Work
how to ask a girl out
how to get a girl to like you
Does Proactiv Work
How To Get Rid Of Stretch Marks
How to Get Rid of Acne Scars
how to get rid of flakes
How To Talk To Girls
How To Impress A Girl
How To Get Rid Of Stretch Marks
How to Get Rid of Acne Scars
how to get rid of flakes
How To Talk To Girls
How To Impress A Girl
Stretch Mark Removal Cream
Best Under Eye Cream
Stretch Marks Cream
Dark Circles Under Eyes Men
how to get rid of flakes
SkinId Reviews

Murad Reviews


how to ask a girl out
how to get a girl to like you
Does Proactive Really Work
Stretch Mark Removal Cream
Best Under Eye Cream
Stretch Marks Cream
Dark Circles Under Eyes Men
how to get rid of flakes
SkinId Reviews

Murad Reviews


how to ask a girl out
how to get a girl to like you
Does Proactive Really Work
Stretch Mark Removal Cream
Best Under Eye Cream
Stretch Marks Cream
Dark Circles Under Eyes Men
how to get rid of flakes
SkinId Reviews

Murad Reviews


how to ask a girl out
how to get a girl to like you
Does Proactive Really Work