Miłość i oddanie w nowej kolekcji Ossolińskiego

Miłość i oddanie w nowej kolekcji Ossolińskiego

Wyjątkowy pokaz kolekcji Tomasza Ossolińskiego na rzecz walki z rakiem piersi, bo „kochać to nie znaczy patrzeć na siebie nawzajem, lecz patrzeć razem w tym samym kierunku”.



Wieczorem 3 września 2010 roku w Warszawie nad jeziorkiem Pałacu w Wilanowie panowała gorąca atmosfera mimo chłodu i późnej pory. Redakcja –   popiera inicjatywę i dziękuje organizatorom za zaproszenie i możliwość wzięcia udziału w tak ciekawym wydarzeniu, jakie miało miejsce nad jeziorkiem Pałacu Wilanowskiego.

Oprócz szczytnego celu jaki niewątpliwie towarzyszył temu spotkaniu mogliśmy podziwiać na niebieskim tle lamp wyjątkowo piękną i ekskluzywną kolekcję –   która zostanie w późniejszym czasie zlicytowana, a całkowity dochód przekazany na rzecz działań w ramach Wielkiej Kampanii Życia. „Adam” to projekt skłaniający do chwili refleksji nad powrotem do ideałów i odpowiedzialnością za drugą osobę. To projekt mający zwrócić uwagę na problem dotykający co piątą kobietę na świecie, co piątą matkę, żonę i córkę. Projekt ten pragnie uświadomić mężczyznom jak ważna jest ich rola w życiu każdej kobiety, jak potrzebna jest ich troska i zaangażowanie. Chce inspirować mężczyzn do zmiany postaw i zmotywować ich do wzięcia na swoje barki odpowiedzialności za zdrowie drugiej osoby. Ma zachęcić do zabrania czynnego głosu w słusznej sprawie oraz mentalnego zaangażowania się w profilaktykę walki z rakiem piersi. „Jestem zaszczycony tym, że Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa Centrum i Avon Cosmetics Polska zaproponowały mi – mężczyźnie – wzięcie udziału w tej akcji. Takie projekty jak ten, dodają skrzydeł artyście i udowadniają, że moda może służyć słusznej sprawie”- –   mówi Tomasz Ossoliński.

W świecie mody Tomasz Ossoliński zadebiutował w 1993 z kolekcją damską. Jego znakiem rozpoznawczym był gorset, ale największą namiętnością okazał się garnitur. Pasją do tworzenia męskich ubrań zaraził się tuż po maturze, gdy Zakłady Odzieżowe Bytom zaproponowały mu stanowisko głównego projektanta. Był najmłodszym projektantem zatrudnionym przez wielką firmę odzieżową. Na krótko powrócił do mody damskiej kolekcją „Godziny” (2004 r.)

W 2005 roku zrealizował swoje wielkie marzenie, szyjąc suknię na oskarową galę dla reżyserki Hanny Polak. Także panowie nosili jego projekty na Oskary – Andrzej Chyra i Paweł Małaszyński grający w Katyniu Andrzeja Wajdy.

W 2009 roku na scenie –   Teatru Wielkiego odbył się wyjątkowy pokaz, którym Tomasz Ossoliński obchodził 15-lecie pracy. Jubileuszowy pokaz niczym spektakl podzielony został na kilka aktów. W pierwszym wyświetlony został film z udziałem francuskiej aktorki Charlotte Rampling. –   –   W kolejnym –   chór Teatru Wielkiego wykonał utwór Henryka Mikołaja Góreckiego. Rok później Tomasz Ossoliński na tych samych deskach debiutuje w roli projektanta męskich kostiumów do opery Traviata w reżyserii Mariusz Trelińskiego. Jest kinomanem. Inspiruje się filmami, a swoje kolekcje często nazywa ich tytułami: „Godziny”, „Zmierzch Bogów” czy „Babel”. Spod jego ręki wychodzą kolekcję męskich ubrań. Stroje damskie projektuje tylko w dwóch przypadkach: dla wyjątkowej kobiety albo z wyjątkowej okazji.

Na uwagę zasługuje również fakt, że kolejnym mężczyzną zaangażowanym w projekt jest Tomasz Sadurski –wybitny rysownik i ilustrator mody, który na swoim koncie ma współpracę z takimi tytułami jak: Vanity Fair, Tush, Suddeutsche Zeitung, Twój Styl. Sadurski zajmie się oprawą graficzną projektu. Obecnie mieszka w Berlinie, gdzie ma pracownię w starej fabryce czekolady w dzielnicy Mitte. Rysuje od dziecka. Studiował grafikę i projektowanie mody –   –   –   w Monachium, a następnie scenografię teatralną i kostiumy na monachijskiej Akademii Sztuk Pięknych. Nauczał rysunku w Akademii Mody w Monachium, w późniejszym okresie –   otrzymał propozycję prowadzenia Ilustracji Mody na Uniwersytecie Sztuki w Berlinie. Jest nie tylko ilustratorem mody, ale także uznanym grafikiem. Jego ornamenty znalazły się na porcelanie Villeroy&Boch, w zakresie designu współpracował –   z koncernami Audi i Vodafone. Jest autorem logo i identyfikacji wizualnej polskiego pawilonu na Expo 2008 w Saragossie, a nadruki jego projektów pojawiły się w męskiej kolekcji H&M. Osobny rozdział to współpraca z koncernami motoryzacyjnymi: Ford, VW, Audi, Mitsubishi, Hyundai.

Tomek Sadurski ma na swoim koncie współpracę z takimi tytułami jak: Vanity Fair, Park Avenue, Tush, Elle Girl, Suddeutsche Zeitung, Fashion Magazine, Twój Styl. Jest także autorem ilustracji bestsellerowej powieści Ildiko von Kuerthy „Schwerelos”. Rysował na potrzeby kulis serialu „Samt&Seide”. Zdobył 1 Nagrodę Jury oraz Nagrodę Publiczności na konkursie Comicfest w Monachium.

Kopiowanie i przedruk artykułu oraz zdjęć, wykorzystanie publiczne bez zgody redakcji zabronione. Wszelkie prawa zastrzeżone.

dodajdo.com

Tags: , , , , , , , , , ,

Dodaj komentarz

Stretch Marks Removal
Best Eye Cream
Stretch Mark Cream
Dark Circles Under Eyes
how to get rid of dandruff
Skin Id Reviews
Does Murad Work
how to ask a girl out
how to get a girl to like you
Does Proactiv Work
How To Get Rid Of Stretch Marks
How to Get Rid of Acne Scars
how to get rid of flakes
How To Talk To Girls
How To Impress A Girl
How To Get Rid Of Stretch Marks
How to Get Rid of Acne Scars
how to get rid of flakes
How To Talk To Girls
How To Impress A Girl
Stretch Mark Removal Cream
Best Under Eye Cream
Stretch Marks Cream
Dark Circles Under Eyes Men
how to get rid of flakes
SkinId Reviews

Murad Reviews


how to ask a girl out
how to get a girl to like you
Does Proactive Really Work
Stretch Mark Removal Cream
Best Under Eye Cream
Stretch Marks Cream
Dark Circles Under Eyes Men
how to get rid of flakes
SkinId Reviews

Murad Reviews


how to ask a girl out
how to get a girl to like you
Does Proactive Really Work
Stretch Mark Removal Cream
Best Under Eye Cream
Stretch Marks Cream
Dark Circles Under Eyes Men
how to get rid of flakes
SkinId Reviews

Murad Reviews


how to ask a girl out
how to get a girl to like you
Does Proactive Really Work